søndag 1. mars 2009

Helga går altfor fort :(

Helga går så altfor fort. Plutselig er den ferdig, og du sitter der og kvier deg fordi du må gjøre lekser eller rydde... Det er i hvertfall det jeg må nå... Jeg sliter litt fordi jeg henger etter i naturfagen og Suse skal absolutt true med at hun plutselig tar noen tilfeldige lærebøker... I tillegg har vi mattelekser og tysk innlevering til i morgen... Det er bare kjedelig :( Men men.. overlever nok XD

I går var det svømmestevne med innsvømming fra klokka 07.30, noe som gjorde at jeg måtte stå opp klokka 06.30... Det er TIDLIG! :) Men da var vi jo også ferdige klokka elleve. Maren Marie min kom og så på den siste øvelsen jeg svømte, noe som var kjempesøtt gjort av henne! Iluer deg <3>egentlig ganske godt gjort med tanke på at jeg har ødelagt ankelen min igjen... Da jeg kom hjem satt jeg i gang med å rydde rommet mitt som så ut som en blanding av Hiroshima og Nagasaki:( Men da jeg var ferdig var det jo faktisk ganske pent da :D Noe som er veldig vanlig når jeg rydder er at jeg alltid hører på musikk :D Nå gikk det mest i Enrique Iglesias og spesielt sangen Takin' back my love:D

Mens jeg rydda kom Thomas:D Det var koselig, selv om jeg
måtte rydde hele den korte tida han var her :(:( Da følte jeg meg slem, men jeg hadde sagt det til han før han kom :)

Akkurat i det jeg var ferdig kom
Helene og Vanja, og da vi kom hjem fra butikken kom Kristin:D
Da var vi hele gjengen der, og
vi var klare for filmkveld! Fader :O Vi glemte å ta bilder :O
Vi så på Romeo og Julie ( den med Leonardo DiCaprio) og
så skulle vi se på SAW 1, men Kristin og Helene ville ikke :O Det var litt kjipt, men da spilte vi heller guitar hero og så på Eight Below (med Paul Walker) mens vi prata en del!

Romeo og Julie:




Eight Below:


Nå har de dratt hjem og jeg sitter da her og kjeder meg, og vil egentlig ikke gå fra dataen for da må jeg gjøre matte, naturfag, tysk + at jeg må rydde kjellern, rommet og vaske akvariet... Shit.. nå var det plutselig mye mer :O

Jaja :P Får stikke jeg da :(;D

Iluer dere Sauen, Sexy Ronaldo og Svømmebaben <3>

1 kommentar: