tirsdag 3. mars 2009

"Hai sieht dimm dimm dimmdimm dimmdimm"

Outfit

I dag kjøpte jeg meg solbriller og to topper:D Wee :D "speedShopping" er GØY:D (hvis du har med deg den rette personen da, noe som ikke akkurat helt var tilfelle for meg i dag i og med at jeg hadde med meg Thomas, og han er nå som gutter flest: Ikke så veldig glad i det)

Seriøst, videoen "Kleiner Hai" er helt utrolig bra!
En av de artigste videoene jeg har sett på på lenge XD

Jeg gleder meg til fredag, for da er det Mart'n's shopping ti lde grader med Linn Andrea:D
På lørdag kommer pappa, også håper jeg på å få klipt meg :D


Jeg hater det når ting blir for vanskelig... spesielt når det bare blir forvirrende... da trekker jeg meg ut, stenger meg litt inne i meg selv og venter på at det skal bli bra igjen ^^ Kanskje ikke så rart at Espen kaller meg for emo :P men jeg er ikke det assa :D Helt sant!

Seriøst... Noen ganger blir jeg bare litt lettere irritert, men det får gå :P

Svømminga i dag var artig daXD Der ble vi vist sittende på kanten... IGJEN! Ankelen funka ikke, og jeg har blitt immun mot astmamedisinen min, så den hjelper fint lite den og XD

Rakk å være med på styrken og innsvømminga pluss noen av 25m I7 (intensitet 7 ellno) før jeg måtte sette meg på kanten og tøye i stedet:P Kjett det!


Men nå begynner CSI, ogjeg har fått gjort VELDIG lite av norsken, så da får jeg nesten gå XD




Kleiner Hai




xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar