søndag 22. mars 2009

Barbie-bursdag, Birk-dugnad, og Kristin's bursdag <3

Okei... Jeg veit det er lenge siden jeg har oppdatert bloggen, og har egentlig ikke tid nå heller-.-
Må gjøre geografien... KJEDELIG :O
Men rekker da å skrive litt kjapt om helga mi:)
Fredag:
Skola er det ikke så mye å si om, så da sier jeg egentlig ikke noe om den.
Så var det Barbie-bursdag hos Jeanette med filmen "Dude, where's my car"!
Den var dritrå!!!
Da jeg og Kristin fikset oss til bursdagen, så kom alle folka som skulle gå birken. Så førsteinntrykket dems av meg og Kristin var ROSA!
Vi var, som dere ser på bildene, kledd i rosa fra topp til tå.. Eller det var jeg i hvertfall :D

Marte, Jeanette, Meg, Marita, Hilde, Kristin, Julie og Frida i front med "imaget" hennes--> Barbie!

Bursdagen var utrolig morsom og koselig :D
Dette var da førsteinntrykket birken-folka fikk av meg og Kristin :O :D

Da jeg kom hjem, så spilte jeg og Anders wii :D Jeg knuste han stygt :D:D
Men det var egentlig ganske overraskende i og med at jeg ikke har slått noen i wii-bowling før =D

WEE :D

Lørdag:
Etter to timer og et kvarters søvn var det opp og stå og dra på dugnad på Birkebeinern :D
Det var jo artig nok :D
Anders tok ikke saft fra meg :O:D
Menmen :) Fikk da i hvertfall sagt hei til han^^ Så en del kjentfolk der da :D Det var litt artig :D

Så var det bursdagen til Kristin med Lill, Helene, Marte, Kristin og Meg :D Artigartig :D
Singstar og Love guru <3Kristin, Helene, Lill, Marte og meg :D

Var rimelig trøtte både jeg og kristin da vi la oss i elleve-tida:)

Søndag:
En rimelig trøtt dag :D
Jeg og Kristin så på Just my luck, en supersøt film med Lindsay Lohan :D
Så gikk vi til Esso og kjøpte krem fordi vi skulle lage kakao:D
Så var det litt singstar, så måtte jeg hjem :P

nå sitter jeg da her etter lasagne til middag, og skal skrive inn geografien :D

xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar