torsdag 5. mars 2009

Avva :( Detta likte jeg dårlig :P

En ny dag med nye muligheter... Så mye for det^^

Dagen startet med en Naturfag-prøve, som var ALT for vanskelig og utenfor temaet vi hadde.
Det er seriøst lite gøy.. Så var det tre timer fri, noe som egentlig var helt greit i og med at jeg fikk fordelt timene fint på både Thomas, Lene og Maren Marie :D
Etter det var det gym, og det var der det verste kom... Gym-en i seg selv var helt grei, men me ankelen min, så var det kanskje ikke akkurat den beste treningen jeg kunne hatt :(

Så var det svømming... Eller, burde vært svømming.. Det endte i å sitte mesteparten på kanten med Sandra mens ankelen min dunka som bare f***...

Så det ble altså ikke så mye trening i dag-.- NEDTUR! Jeg hadde veldig lyst ti lå trene skikkelig i dag, men det gikk altså ikke :P


Nå er det mattepugging i og med at det er prøve i morgen...

Jaja... Sånn kan det gå XD


xoxo


PS. I love you my Mije <3



Iluer dere og da sexy ronaldo og Swimbabe<3<3>
Movienight one more time?? Please<3

2 kommentarer: