tirsdag 31. mars 2009

Litt av en dag -.-


Etter å ha dratt meg opp av senga, kastet på meg noen klær og spist frokost, kommer jeg forsent på skola..
Jeg halter inn døra etter å ha stressa, bare for å se at lærern vi har i første time er hjemme med sykt barn, og at vi kun har en time saf, og en time engellsk.... KJETT!

Det er jo egentlig lite vits i å stikke på skola når du bare har to timer :O

Menmen... jeg dro meg da dit, så på russerevyen 2009! Den var RÅBRA :D

Digga den =D (selv om de mobba oss 92-ere da XD )

Etter revyen bar dte hjem... da jeg kom hjem la jeg meg rett ut på sofaen, svimmel som bare f***... Da jeg reiste meg igjen gikk jeg nesten rett i bakken :O Det er vel ikke helt sunt vel?

Så da ble det ikke trening i dag, nei...

Menmen... en ny dag i morgen! Skal legg emeg tidlig i dag :S

Men nå må jeg gjøre ennå mer naturfag-.-

xoxohannevr<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar