mandag 2. mars 2009

åååh... STRESS!


Hater stress og misforståelser.... Det er noe av det verste jeg vet... helt ærlig!
Men da er det godt å ha gode venner! Og når man snakker om venner: GRATULERER MED DAGEN KRISTIN MIN <3<3<3
Iluer deg mer for hver dag som går :P

Bilder fra One Tree Hill--Peyton's art<3

Jeg iluer Maren Marie!
Hun er en av de jentene som støtter meg, og skjønner hva jeg mener!
Hun er ikke falsk! Ikke i det hele tatt:)
Hater falske venner, og derfor er jeg utrolig glad i deg MM! Tror seriøst at jeg hadde dødd uten deg i livet mitt!

Thomas, min kjære Thomas<3
Hva skulle jeg vel gjort uten deg? Du er så søt!
Supergladideg<3


Men nå får jeg stikke:)
Kristin, Vanja og Helene har gjort sånn at jeg også har blitt forkjøla :O JOOY ^^
Så nå sitter jeg her med hodepine og vond hals, og har ikke spesielt lyst til å gjøre norsken...

Menmen... får vel gjøre det nå da:P

xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar