fredag 27. februar 2009

HELG <3

nye klokka mi :D er den ikke søt?


Endelig helg :D Helt utrolig at jeg overlevde uka:P
Tror egentlig at Maren Marie var ene grunnen til det<3 Iluer deg mætt :D
I går hadde jeg 3 timer fri, så jeg og Maren Marie bestemte oss for å gå på shopping :P
Eller egentlig skulle vi bare se, men så fant vi litt av hvert, og da bare måtte vi ha det:P Ene beviset på det er de søte klokkene som vi kjøpte oss:D Kjøpte meg litt anna småstæsj i tillegg :D

På treninga i går hadde vi styrke/jogging inne i hallen på hardt murgulv med vond ankel, noe som resulterte i en enda vondere ankel:(
I dag da jeg skulle stå opp klarte jeg nesten ikke å gå på den, og treninga i går endte opp med kun styrke... Det er lite artig-.- Menmen... håper den blir bra til i morgen når det er svømmestevne :D

I dag gjorde jeg fint lite på skola egenltig :)
Var med bestejenta i friminuttet =D

meg og bestejenta prøver solbriller på Glitter<3

Men nå skal jeg steke boller, og dra til Lene :D

xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar