onsdag 11. mars 2009

Oppdatering a gett :D

Da var det endelig litt tid til litt oppdatering her i gården!
Samtidig driver jeg og hører på musikk! Enrique Iglesias love =D

Okei... Så var det å skrive om helga mi!

Fredag:
POSE <3

Jeg og Linn-Andrea var først ute i leiret litt, hvor penga for det meste gikk til mat og godteri. Så gikk vi hjem til meg, bare for å spise middag før vi ble kjørt til rådhuset hvor vi var billetører og garderobevakter. Den jobben var vel ikke akkurat den morsomste, men det gikk veldig greit med tanke på hvem jeg var med og hvem som kom på besøk :D Lønna var ikke akkurat så verst den heller!
Synd at festen var oppe-.-
Men nok om fredagen..

for

Lørdag:
Lørdagen var absolutt best! På morgenen kom pappan min, og vi dro til bestemor og var der til ca klokka ni, eller noe sånt i hvertfall. Klokka ni dro jeg og min søteste bestevenninne Maren Marie til leiret sammen med Marthe! Det var kjempekoselig og artig! (spesielt da, ja du veit, gjorde, det du veit, og vi bare lo og gjorde litt av hvert tilbake Maren Marie) sorry for den snutten med veldig intern humor, men men... Etter vi hadde vært i leiret og var på vei hjem mens vi spiste bakt potet, så stakk vi innom scan.. Der ble vi hengende litt før vi dro hjem til Maren Marie og spiste verdens beste kake! (assa, den heter verdens beste) Kjempedigg!!!
Så ble vi hentet av Eirik og Gunnar, og kjørte hjem til meg for å se på film. Rundt klokka halv tre var flmen ferdig, og gutta dro hjem. Maren Marie sov over siden hun ikke tør å gå gjennom voldtektsstien alene på natta, noe jeg skjønner veldig godt! Så var den dagen slutt... Seriøst! GI MEG DEN DAGEN EN GANG TIL!!!Savner denna dagen allerede<3

Søndag:
Pappa hentet meg klokka kvart over elleve, og det var klart for min aller første kjøretime :O Det gikk overaskende bra, og pappa sa at jeg var et naturtalent! TENK DET A DERE!! Så dro vi hjem til bestemor og spiste middag før både jeg og pappa måtte hjem. Jeg ble invitert i bursdagen til Snorre, den kule/tøffe lillebroren til Maren Marie, og takket selvfølgelig JA! Da så vi på Biefilmen og spiste kake og lekte med småunga! Så bar det hjem og rett i seng, for jeg var så sinnsykt trøtt :O

Mandag og Tirsdag:

Gjorde egentlig ikke så mye.. Var med Thomasen min<3<3>Av en eller annen grunn har jeg begynt å bli lei av folk som slenger dritt... SPESIELT når det ikke er sant i det hele tatt :O:O
Klippet meg på mandag forresten XD

My new do :D
I dag:
I dag hadde vi ganske vanlig skole egentlig.. Men etter skola kom Lene til meg/ble med meg hjem og vi så på film, spiste middag og prata litt om ditt og datt;)
Vi så på Hairspray, en supersøt musikal! Simpelthen elsker Zac Efron sin rolle i den filmen!

"
Once I was a selfish boy who never understood, never looked inside myself, but on the outside I looked good"

"Sorry little dear, hope I did'nt dash you do!"

-Link Larkin aka. Zac Efron (hairspray)

Nå skal jeg lese litt i BRISINGR, den tredje boken i Eragon-serien. Den er kjempespennde og kjempefin;)

Så da får jeg vel gå!

1 kommentar: