onsdag 25. februar 2009

Skole---> Lekser--->Vet ikke hva jeg skal se på i dag :O

Jeg har et dilemma her... Hva skal jeg se på på TV i dag??:O
Valgene er:

1) The Mentalist









2) Lost







3) Sporløst forsvunnet






Hjelp meg :O

Jeg vet det er et ganske patetisk problem, men a altså problemet mitt :P
Det er tre DRITBRA serier, og det blir nok litt vanskelig å få med seg alle, i og med at de går samtidig-.-

På vei til skola i dag møtte jeg og Maren Marie på to elg.
Møtte og møtte :P vi så dem løpe over veien ved generalgården fra nrk der.
Vel framme kjappa jeg meg inn til matten... kjedelig som vanlig, men detta her var litt morsommere enn det det pleier å være i og med at jeg faktisk skjønte alt lærern mente..:)
Så hadde vi tysk med den fantasifulle læreren vår... (eller ikke)^^
vi hadde "lytteprøve" som vanlig. I tysken går det for det meste i : Gramatikk>Lytteprøver>prøver>høytlesning.
Altså ikke en veldig fantasifull lærer... :P
Så hadde vi norsk. Eller quadrapop og scrabble på mobil sammen med Rita og Thomas <3 Friminuttet/fritimen gikk ALT for fort i og med at jeg satt og prata med Maren Marie og Gunnar mesteparten av tida. De to siste timene gikk forholsvis fort. Hadde Suse i siste, og hun var i sitt vanlige humør, altså ikke veeldiig blid :P

Tok følge med Maren Marie hjem til bestemor:D Så bar det hjem da... lekser :O kjøttkaker til middag :D Opptur :D:D Så havnet jeg tilfeldigvis her da, og da får jeg ikke gjort så mye, så nå bør jeg vel bevege meg bort fra denna dataen XD
Kommer sikkert til å skrive igjen snart:D

Gleder meg til helga :D
Hadepåbadet <3

Btw... hvis innlegget ikke er så bra, så er det fordi dataen er småklikk...-.-

2 kommentarer: