mandag 16. februar 2009

Ting tar tid.... Men men



Driver og legger alle filene fra pc-en min over på den eksterne harddisken... Det tar LANG tid!!
Men nå er det straks 24, en opptur til i den ellers så utrolig flotte dagen jeg har hatt ;D
Starta dagen med å løpe på butikken, kle på meg slenge i meg noen brødskiver, for så å dra til Trysil med den søteste jenta i universet, min Kristin :D
Så sto vi hele dagen (NESTEN like bra som Mikkel Bang assa)
Datt vel ikke SÅÅ mye vel ?? menmen...

Så var det hjem, til fisk til middag :D:D JOY :P

Så måtte jeg se ferdig slutten av Eragon med Eirik og Anna før jeg satt meg hit og så 24 :D

Så sitter jeg her da:P Og kjeder nesten livet av meg, bortsett fra at jeg sender meldinger med MM da:D

Btw. MM = Maren Marie <3

Men da bør jeg nesten legge meg.. må opp litt tidlig i morgen for å pakke:D
Vet ikke om jeg får skrevet noe før jeg drar til Brunstad i morgen, men hvis jeg ikke får det, så får dere ha en god ferie! Skriver igjen så fort jeg kan:D

Ilu<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar