onsdag 11. februar 2009

Long time no.... Writing??


Hvem har vel ikke et "meg i speilet m/kameraet i hånda bilde" :D


Sorry!!! det er lenge siden sist jeg oppdaterte siden nå :P
Har hatt det litt travelt med skole, pappa, svømming og alt det der, men nå (mens jeg passer unga) har jeg endelig litt tid til å skrive et nytt innlegg, noe jeg burde gjort for lenge siden.

Det har egentlig ikke skjedd så mye siden sist. Var i begravelsen til Ann på forrige onsdag (1 uke siden det nå). Det var den fineste begravelsen noen sinne, og det fikk den mange kommentarer på og. Alle som var der har i ettertid sagt at det var den fineste og sterkeste begravelsen de noen gang har vert i.

Men nok om slike triste ting. Jeg gleder meg veldig til vinterferien. Den starter med en kosekveld med Lene, før jeg drar til Øystein og Annette på lørdagen siden det er svømmestevne på dokka på søndagen. Så skal jeg vel hjematt på søndag. For jeg skal jo på kinodate med Linn-Andrea min på mandag.. Er ikke helt sikker på film enda da;) Tror det blir "the curious case of Benjamin Button" eller noe sånt. På Tirsdag drar jeg til Brunstad for så å være der helt til søndag.
Brad pitt er bare SÅ kjekk!


Dette ble vel kanskje litt vel "informativt" men men... det går nok :P

Men da må jeg nesten stikke, for må gjøre de 25 ekstraoppgavene Suse påla meg... Den dama er ikke sann ass!! vår alltid blide "lilje" ...:P Må vel ta notater til samfunnsfagsprøva og da ;P
Tur til vitensenteret i gjøvik i morgen! Der blir det nok litt Photoshoot hvis vi er heldige;)
Legger til noen bilder på slutten jeg :P Var litt lite bilder her ass:)

Skal prøve å skrive litt raskere enn det jeg har gjort i det siste!

xoxoNanna og Kristin: Her får dere vilja deres XD

Perler <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar