tirsdag 24. februar 2009

Alt i orden?? Joa...

I dag har det vært litt oppturer og nedturer, og jeg har lært noe nytt i dag og faktisk.
Ankelen min har ikke blitt noe bedre, men det var vel ikke akkurat noen overraskelse.
Rakk ikke svømminga pga. lekser, og det er KJETT!
Var så vidt at jeg rakk å skrive detta liksom :O

Det jeg har lært er vel egentlig ikke så positivt, men det gjør nok ikke sp mye:P
Dette har jeg lært:

Folk er dumme!

Mange folk er dumme skjønner du. Enten misforstår de hvert eneste ord som du sier, eller så bryr de seg med ting de ikke trenger å bry seg med over hodet! Ikke sant Mije?
Andre folk blir sure og sinte for bagateller, eller blander seg borti ting de ikke trenger å blande seg borti...

Men nok om slekke triste saker=D
Nå skal jeg snart på Peppe's med YFU (Youth for understanding) og ha en koselig kveld med folka der! Så er det hjem og begynne på matten... JOY :S
Også har vi jo oppturene i dagen min: samtalene mine med Mije er alltid oppturer!
Hun er bare SÅ koselig<3<3 Iluer deg Mije<3


Menmen... får vel skifte jeg XD

xoxo

1 kommentar:

  1. Du er bare min beste vennen(nesten best) <3
    Iluer deg også:*

    SvarSlett