torsdag 19. februar 2009

Avva!! :O

Jah... Den tryninga mi på snowboard i går, merker jeg veldig nå! Strekk i nakken, vondt i ribbena, blåmerker litt her og der og slått opp igjen ankelen :S Detta kan bare bli bedre!

På toppen av det hele tapte jeg mot Olav i monopol! :O
Men eide alle de andre da, og hadde ikke onkel Tom sagt det om at " dette er bare et spill, og man må inkludere alle i spillet" osv. så kunne detta gått veldig bra ;D

Nå kommer snart Christine (søstra mi) og vi skal sove i et uferdig hus, i og med at vi blir så mange på lørdag. Btw. Det har jeg glemt å nevne: Det er bursdagen til "bestefaren" min (Faren til Olav) på lørdag, og derfor kommer hele slekta ;P

Det huset jeg skal sove i er nedbæsja og nedtissa av en eller anna stygg katte :O Må vaske hele skiten.... Men men... Survival:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar