lørdag 24. januar 2009

Twilight + Thomas

Okei. Siste innlegg i dag. Men tre innlegg på en dag er vel egentlig ikke så værst da?
Jeg må bare nevne to av grunnene til at jeg klarer meg gjennom dagen for tiden.



1. Twilight serien.

-Stephenie Meyer er og blir en skikkelig god forfatter. Hun skriver på en måte som fanger deg skikkelig, og når jeg leser bøkene hennes blir jeg utrolig forelsket i vampyren Edward Cullen. Han virker så utrolig snill og beskyttende. Jeg simplethen elsker de bøkene! Har kommet til kapittel to i den tredje boka i serien og jeg leser dem på engelsk. Man kan da ikke lese dem på norsk!
Oversetterne klare ikke, no offense, å oversette de bra. Detter helt ut av sammenhengen liksom.

Var på twilight filmen tirsdag 13. januar, og den var egentlig ganske bra. Man bør for såvidt ha lest bøkene for å forstå alt som skjer i filmen da. Menmen...

2. Thomas

-Min kjære elskede Thomas. Jeg er så utrolig glad i deg gutten min!
Du er så bra ! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg pus<3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar