fredag 30. januar 2009

Skagerak Swim - Fredag^^

Da var svømmestevnet i gang, og god som jeg er, så er jeg meldt på i fantastiske 3 øvelser... + stafetter da!
Kristin er litt bedre enn meg, og har meldt seg på 5 øvelser + stafetter. I dag fikk vi svømt hver vår distanse; 50 Bryst (Kristin, pers) og 50 fly (Hanne, ikke pers, men nesten daa!). Vi svømte også stafett alle man, unntatt Karsten, for han er jo sjuk. Vi persa med to sekunder, selv om Elverum aldri har svømt den typen stafett før... :)

Nå er det film og "laxing" på hotellrommet, tror det blir Hairspray!! (Nanna jubler). Karsten er som vanlig utrolig irriterende, men that's life you know! Vår trofaste Jørn sørger for mat, mens vi "unga" spiser den.!!

Men da bør jeg vel for såvidt stikke, for vi må jo rekke å se ferdig filmen før vi skal lalle...:D


Kristin og jeg som "swimsuit -modeller" for Diana! Er vi ikke sexy?? ;D












Forresten: Gå inn på dysleksibloggen.blogspot.com ! tøff blogg av Gunnar:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar